realestate all turkey
آپارتمان های جدید برای فروش استانبول 4.588.000 TL

بررسی اجمالی ملک

  • :قیمت: 4.588.000 TL
  • محل:استانبول
  • نوع املاك:آپارتمان
  • اتاق خواب:2
  • حمام و سرویس بهداشتی:2
  • اندازه:143 مترمربع
  • تعداد اطاق ها:2+1
  • شماره شناسائی:ista045b
Image 1
Image 2
Image 3
Image 4
Image 5
Image 6

توضیحات ملک

آپارتمان های جدید برای فروش استانبول

آپارتمان مدرن در استانبول اروپایی بخرید! سرمایه گذاری راحت  در املاک ترکیه 

آپارتمان های مدرن در ضلع اروپایی استانبول برای کسانی که رویای زندگی راحت دارند طراحی شده است د. اقامتگاه جدید با داشتن معماری به سبک مدیترانه ای ، امکانات فضای باز زیادی را برای شما و خانواده تان فراهم می کند. آپارتمان های با فضای مجزا با اتاقهای 1 ، 2 ، 4 ، 5 و 6 اتاق خواب برای پاسخگویی به انتظارات هر خانواده طراحی شده است.

در کل زمینی به مساحت 33000 متر مربع با 80٪ مسیر پیاده ، مناطق محوطه سازی برای سیستم تفریحی و آبیاری محفوظ است. استخر با تراس آفتاب و مجموعه کافه تریا ساخته شده است تا لذت زندگی مدرن و با کیفیت را به دست آورد.

مصالح بنایی معماری

مصالح ساختمانیدرجه  اول ، لوازم جانبی و کیفیت کار. اتاق نشیمن با کف پارکت و کفپوش با روکش چوبی اتاق. درهای استیل رنگی چوبی در ورودی آپارتمان. کاربردهای PVC چوبی در کارهای چوبی خارجی. عایق دو جداره و عایق گرما و صدا.

ویژگی های  الکترونیک

مناطق مشترک و سیستم اطفاء حریق آبپاش مسکونی مطابق مقررات آتش سوزی. جبران فشار باعث فرار و آتش سوزی شد. دیگهای چگالشی و سیستم گرمایشی دیگهای بخار

زندگی اجتماعی

در کل 35000 متر مربع و 80٪ مناطق محوطه سازی مسکونی مسیرهای پیاده رو ، مناطق تفریحی ، سیستم های آبیاری و غیره. میانگین مساحت قابل استفاده 300 متر مربع استخر ، تراس خورشید و یک کافه تریا. مرکز تناسب اندام ، حمام ترکی ، سونا ، اتاق دوش و پانسمان که شامل امکانات اجتماعی است. مناطق بازی کودکان. کنترل مدیریت سایت در 7/24 تیم امنیتی حرفه ای فعال و حرفه ای. سیستم درب اتوماتیک کنترل از راه دور در خروجی گاراژ. عناصر ساخت چشم انداز ویژه وسایل روشنایی ، سطل زباله ، واحد های زندگی و غیره

برنامه پرداخت

پیش پرداخت 40%  مابقی در 24 ماه اقساط

بدون  هزینه های بهره ، آپارتمان های با نام تجاری جدید با اعتبار بدون بهره به طور مستقیم از توسعه دهنده

- تخفیف 10٪ در پرداخت نقدی ، قیمت نقدی: 110.000 یورو

لطفا عجله کنید! این گزینه پرداخت فقط برای تعداد محدودی از واحدها در دسترس است.

آپارتمان های جدید برای فروش استانبول

در این مجتمع واحدهادر ۱+۱ ، ۱+۴ ، ۱+۵ و1+6 نیز برای فروش میباشند.