realestate all turkey
آپارتمان برای فروش در تورون سنتر استانبول 26.061.875 TL

بررسی اجمالی ملک

  • :قیمت: 26.061.875 TL
  • محل:استانبول شیشلی
  • اتاق خواب:3
  • حمام و سرویس بهداشتی:3
  • اندازه:250 متر مربع
  • تعداد اطاق ها:3+1
  • شماره شناسائی:ista495
Image 1
Image 2
Image 3
Image 4
Image 5
Image 6
Image 7
Image 8
Image 9
Image 10
Image 11
Image 12
Image 13
Image 14
Image 15
Image 16
Image 17
Image 18
Image 19

توضیحات ملک

آپارتمان برای فروش در تورون سنتر استانبول

آپارتمان برای فروش در تورون سنتر استانبول

پرانرژی‌ترین نقطه شهر که لذت‌های کاملا متفاوتی را به زندگی شما می‌بخشد، با پارکی که استانبول را نفس می‌کشد، رستوران‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها، فضای داخلی و خارجی، کانسپت جدید فود هال، که ده‌ها طعم خاص در آن وجود دارد. با هم سرو می شود، منطقه بازار، سینما، تئاتر، باشگاه تناسب اندام، SPA و محل برگزاری رویداد... تمام لذت هایی که زندگی شما را غنی می کند، در زیباترین سمت شهر، در مرکز تورون، در انتظار شما هستند.

مرکز تورون که در مرکزی ترین نقطه استانبول واقع شده است، به دلیل ارزش سرمایه گذاری بالا و همچنین امکانات اجتماعی و فناوری برتر و مناطق سبز بزرگ، توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کند. مرکز تورون، با 10000 متر مربع فضای سبز، یکی از اولین و تنها پروژه های استانبول است که دارای چنین فضای سبز مربع بزرگی است. مجموع سرمایه گذاری ها تا حدود 1 میلیارد لیره افزایش می یابد.

آپارتمان برای فروش در تورون سنتر استانبول

این پروژه از سه بلوک با مناطق اداری و مسکونی آن تشکیل شده است. دو برج مسکونی دارای 42 طبقه به طول 160 متر و برج اداری از 36 طبقه تشکیل شده است. دفاتر باغ تایپ واقع در سکوی پایینی برج ها به صورت 2 طبقه ارائه می شود.

آپارتمان های پنت هاوس و سبک های مختلف آپارتمان های 1 + 1 تا 4 + 1، از 100 تا 425 متر مربع در برج مسکونی 42 طبقه برای کسانی طراحی شده است که می خواهند در مرکز شکوه زندگی کنند. مرکز تورون با داشتن باغ‌های زمین‌آرایی‌شده ویژه، گزینه‌های آپارتمانی با بالکن‌های خصوصی و سیستم‌های شیشه‌ای خودکار مجهز به تهویه قطره‌ای که راحتی هوای پاکیزه را ارائه می‌دهد، بازتعریف یک زندگی بهتر است.

از طبقه چهارم هر سه بلوک پروژه دارای منظره زیبای بسفر استانبول و دریای مرمره یا منظره های پانوراما متفاوت از شهر تاریخی استانبول مانند استانبول قدیمی و همچنین هالیچ است. اقامتگاه هایی مجهز به امکاناتی که تمامی نیازهای زندگی مجلل را تامین می کند. مرکز تورون، واقع در مرکز تجاری استانبول، در چند قدمی مترو، متروبوس و سایر وسایل حمل و نقل عمومی قرار دارد. در این پروژه؛ تجارت، زندگی خانگی و اجتماعی همه با هم وجود دارند.

در تورون سنتر، دفاتر در دو گزینه جایگزین و موازی با نیازها و انتظارات شرکت ها ایجاد شده است. دفاتر باغ که با باغ ها و تراس های خود سبک کاری جدید و رایگان را ارائه می دهد و برج اداری که نمای پانوراما استانبول را به طبقات می رساند، چشم اندازی متفاوت به دنیای تجارت می آورد.

آپارتمان برای فروش در تورون سنتر استانبول

جدیدترین، مرکزی ترین پروژه استانبول!

تورون سنتر، با الهام از طبیعت یکپارچه این کلان شهر که دو قاره را به هم نزدیک می کند، با ترکیب خانه، تجارت و زندگی اجتماعی در یک پروژه، نفس تازه ای را به استانبول می بخشد.

آپارتمان برای فروش در تورون سنتر استانبول

تورون سنتر، واقع در مجیدیه کوی، مرکزی‌ترین محور تجاری و زندگی استانبول را تغییر می‌دهد و میدان مهم شهر را به شهر می‌دهد، یکی از جدیدترین آدرس‌های دنیای فرهنگ و هنر با Artı Stage Mecidiyekoy است. آرتی استیج که میزبان محبوب‌ترین نمایش‌های فصل است، استانبولی‌ها را به لطف موقعیت دسترسی آسان و گزینه‌های مختلف حمل‌ونقل با هنر گرد هم می‌آورد.

این برج‌ها که توسط معمار برنده جایزه Ağahan، امره آرولات، با الهام از تعبیر «تروپیسم» به معنای هدایت گیاهان به سمت خورشید طراحی شده‌اند، مناظر پانورامای مختلفی از شهر را از هر طرف نشان می‌دهند، که از بسفر تا دریای مرمره امتداد دارد.

آپارتمان برای فروش در تورون سنتر استانبول

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ملک ، ساخت و ساز و سرمایه گذاری در ترکیه با مشاورین فارسی زبان ما در تماس باشید.

آپارتمان برای فروش در تورون سنتر استانبول  

نکات خرید ملک در ترکیه

حقوق و وظایف مشتری

دریافت شهروندی ترکیه

 

ارتباط با بخش بین الملل املاک ماکسیموس ترکیه

آپارتمان برای فروش در تورون سنتر استانبول