realestate all turkey
آپارتمان برای فروش در زورلو سنتر استانبول 28.490.000 TL

بررسی اجمالی ملک

  • :قیمت: 28.490.000 TL
  • محل:استانبول بشیکتاش
  • اتاق خواب:3
  • حمام و سرویس بهداشتی:3
  • اندازه:244 متر مربع
  • تعداد اطاق ها:3+1
  • شماره شناسائی:ista494c
Image 1
Image 2
Image 3
Image 4
Image 5
Image 6
Image 7
Image 8
Image 9
Image 10
Image 11
Image 12
Image 13
Image 14
Image 15
Image 16
Image 17
Image 18
Image 19
Image 20
Image 21
Image 22
Image 23
Image 24
Image 25

توضیحات ملک

آپارتمان برای فروش در زورلو سنتر استانبول

آپارتمان برای فروش در زورلو سنتر استانبول

در منطقه ای با فضاهای سبز وسیع و چشم انداز بسفر در قلب زندگی و شهر زندگی کنید.

شما می توانید از طبیعت سرسبز در تراس یا باغ خاص خود یا منظره بی نظیر بسفر، جزایر شاهزاده ها و شبه جزیره تاریخی از طریق پنجره های کاملاً باز لذت ببرید یا در مشهورترین نمایش های موزیکال شرکت کنید، از غذا خوردن در رستوران های جایزه لذت ببرید. - برنده آشپزی کنید و از فروشگاه های برندهای معروف دنیا فقط چند قدم دورتر از محل اقامت خود خرید کنید. به لطف زندگی اجتماعی منحصربه‌فرد که فقط به صاحبان اقامتگاه در پروژه مرکز زورلو ارائه می‌شود، بگذارید زندگی به دور شما بچرخد.

برج های این مجتمع متشکل از واحد های 1 اتاق  خواب تا 5 خواب می باشد و متراژ واحد ها از 117 متر مربع در کوچک ترین حالت تا 735 متر مربع که بزرگ ترین آن است تشکیل شده است، با ویو بسیار زیبا از تنگه بسفر و دریای مرمره واقع در شبه جزیره دیدنی و تاریخی استانبول با فضا های طریق بالکنی و تراس های بزرگ، یک تجربه زندگی لوکس منحصر به فردی را به شما ارائه خواهد داد.

با تراس های اختصاص داده شده به هر یک از واحد ها یک منظره بی نظیری را برای تماشا به شما ارائه خواهد داد، قرار داشتن در قلب شهر یک امتیاز یزرگ است. با الهام از معماری قدیمی آناتولی؛ به لطف استخرهای بازتابنده در محوطه داخلی، حداکثر استفاده را از نور خورشید روز خواهید داشت و از زندگی خوب در یک محیط آرام لذت خواهید برد.

آپارتمان برای فروش در زورلو سنتر استانبول

برای تجربه ای غیرعادی از استانبول که قبلاً دیده نشده است آماده شوید... پروژه مرکز زورلو با 4 استخر روباز و 1 استخر سرپوشیده خود که فقط در دسترس ساکنان است و همچنین سالن بدنسازی 1500 متر مربع به زندگی شما می افزاید. از زیبایی های استانبول در مسیرهای سبز دویدن و پیاده روی همراه با درختان و گیاهان خاص استانبول لذت خواهید برد.

منظره بی نظیر استانبول، شبه جزیره تاریخی، جزایر پرنس، پل بسفر و برج دختر را به شما ارائه می دهد که در هیچ جای دیگری نمی توانید ببینید.

انبار شراب، پارکینگ به تعداد اتاق‌های شما، فضای ذخیره‌سازی و خدمات ویژه دربان... در اقامتگاه‌های مرکز زورلو همه چیز از خرید، ورزش، فرهنگ، هنر گرفته تا سلیقه‌های خاص را خواهید یافت.

آپارتمان برای فروش در زورلو سنتر استانبول

محل سکونت - آپارتمان برای فروش در زورلو سنتر استانبول

یک سبک زندگی منحصر به فرد در مرکز زندگی و شهر، احاطه شده توسط سبز و مشرف به بسفر…

خانواده‌های منتخب این فرصت را خواهند داشت که از امتیازات انحصاری اقامتگاه‌هایی با مساحت 117 متر مربع تا 735 متر مربع با مجموعه‌ای از چیدمان‌ها از واحدهای یک خوابه گرفته تا پنت‌هاوس‌های پنج و نیم اتاق بهره ببرند.

علاوه بر این، یک مرکز ورزشی به مساحت 1600 متر مربع و به علاوه یک استخر سرپوشیده و چهار استخر روباز، که همگی منحصراً برای استفاده ساکنین هستند، کیفیت زندگی شما را بیشتر می‌کند.

آپارتمان برای فروش در زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید - آپارتمان برای فروش در زورلو سنتر استانبول

مرکز زورلو با ایجاد یک فضای زندگی بی نظیر در قلب استانبول، اکنون "محل برگزاری جلسات در شهر" است.

مرکز خرید زورلو در زمینی به مساحت 105000 متر مربع ساخته شده است که شامل یک دادگاه اصلی به مساحت 10000 متر مربع و یک بارگاه دوم به مساحت 12000 متر مربع است و همچنین دارای مساحت 73000 متر مربعی قابل اجاره است که حدود 205 فروشگاه را در خود جای داده است.

Beymen، واقع در زمینی به مساحت 9600 متر مربع، مفهومی کاملاً جدید را به بازدیدکنندگان از مرکز خرید زورلو معرفی می کند. اپل در اولین فروشگاه خود که در ترکیه افتتاح شد، مفهوم فروشگاه نمادین مکعب را که مختص نیویورک است، معرفی کرد. Bvlgari، Balenciaga، Balmain، Tiffany & Co.، Brooks Brothers، Cos، Pomellato، Stella McCartney و Superdry دیگر برندهایی هستند که مرکز خرید Zorlu را برای افتتاح اولین فروشگاه خود در ترکیه ترجیح می دهند.

علاوه بر غول های مد مانند Burberry، Calvin Klein، Dolce&Gabbana، Dior، DSQUARED2، Fendi، Elie Saab، Louis Vuitton، Michael Kors، Moncler، MontBlanc، Miu Miu، Prada، Saint Laurent، Sevan Bıçakçı، Sponza، Tory Burch، , والنتینو, مرکز خرید زورلو خانه برندهای جذاب مد از جمله Zara, Abdullah Kığılı, Beymen Club, Gant, GAP, İpekyol, Lacoste, Mango, Network, Pinko, Pomelatto, Tommy Hilfiger, Victoria's Secret, Vakko, Vakkorama, Yargıcı است. و همچنین بزرگترین فروشگاه H&M در ترکیه به مساحت 3000 متر مربع.

مرکز خرید زورلو با مفهوم لذیذ خود تفاوت ایجاد می کند. علاوه بر Eataly، Morini و که برای اولین بار به بازارهای ترکیه معرفی می شوند، رستوران های محلی مانند عبدالله افندی، Cantinery، Günaydın و Welldone مفاهیم کاملاً جدیدی را برای مرکز خرید زورلو طراحی کردند.

مرکز خرید زورلو با مجموع 8 سالن سینما که توسط Cinemaximum با ظرفیت 1.212 افتتاح شده است، یک تجربه سینمایی فوق العاده را به سینمادوستان ارائه می دهد.

آپارتمان برای فروش در زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید زورلو که در قلب استانبول قرار دارد، از نظر حمل و نقل در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد. همه بازدیدکنندگانی که از مقصدهای اولوس، لونت، لوازیم، بارباروس و زینسیرلیکویو می آیند، می توانند با دنبال کردن علائم جهت به مرکز خرید زورلو برسند.

مرکز خرید زورلو از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای بازدیدکنندگان است. 7 روز در هفته.

آپارتمان برای فروش در زورلو سنتر استانبول

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ملک ، ساخت و ساز و سرمایه گذاری در ترکیه با مشاورین فارسی زبان ما در تماس باشید.

آپارتمان برای فروش در زورلو سنتر استانبول  

نکات خرید ملک در ترکیه

حقوق و وظایف مشتری

دریافت شهروندی ترکیه

 

ارتباط با بخش بین الملل املاک ماکسیموس ترکیه

آپارتمان برای فروش در زورلو سنتر استانبول