realestate all turkey
خرید ملک در کادیکوی 3.700.000 TL

بررسی اجمالی ملک

  • :قیمت: 3.700.000 TL
  • محل:استانبول کادیکوی
  • اتاق خواب:1
  • حمام و سرویس بهداشتی:2
  • اندازه:65متر مربع
  • تعداد اطاق ها:3+1
  • شماره شناسائی:ista441d
Image 1
Image 2
Image 3
Image 4
Image 5
Image 6
Image 7
Image 8

توضیحات ملک

خرید ملک در کادیکوی استانبول

خرید ملک در کادیکوی استانبول

ما به ارائه مجموعه ای از املاک ترکیه از مناطق مختلف شهر استانبول ادامه داده ایم. با ما می توانید بسته به شیوه زندگی خود در محبوب ترین آپارتمان های خانگی قرار پیداکنید. این وب سایت یک فیلتر بهبود یافته برای تعیین محل آپارتمان مورد نظر شما در کادیکوی با توجه به معیارهای شما است. شما می‌توانید از بین ساختمان‌های مختلفی که شامل سازه‌های تاریخی و همچنین پروژه‌های آپارتمان‌سازی سرمایه‌گذاری هستند، انتخاب کنید.

امروز، ما ملکی برای فروش در Kadikoy استانبول، ترکیه داریم که نزدیک به محله‌های جالب با زیرساخت‌های مختلف خانه و پیشرفت‌ها برای انتخاب است. پروژه تمرکز امروز ما شامل اتاق های زیر است.

⦁ آپارتمان 1 خوابه 1 سالن که 52 تا 86 متر مربع است

آپارتمان 2 خوابه 1 سالن که 90 تا 135 متر مربع است

⦁ آپارتمان 3 خوابه 1 سالن به مساحت 147 تا 168 متر مربع

آپارتمان 4 خوابه 1 سالن که 226 متر مربع است

با هر یک از واحد های ذکر شده در پروژه، فرصتی برای تجربه زندگی عالی در محبوب ترین منطقه شهر استانبول خواهید داشت. این آپارتمان‌های مسکونی مجلل هستند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند به هر سرمایه‌گذار یا صاحب خانه سبک زندگی حول مناظر سبز در مرکز شهر را بدهند.

خرید ملک در کادیکوی استانبول

سایر جزئیات مهم – خرید ملک در کادیکوی استانبول

این پروژه در زمینی بزرگ که دارای چشم اندازهای عالی برای چندین مناظر جذاب است، بنا شده است. این زمین در مرکز شهر استانبول قرار دارد، شهری که زیرساخت های جامع و اقامتگاه های مجلل دارد. این پروژه همچنین برای درخواست شهروندی ترکیه به ویژه از طریق شهروندی از طریق برنامه سرمایه گذاری مناسب است. اگر به اجازه اقامت نیاز دارید، باید دستورالعمل های تعیین شده توسط دولت ترکیه را که برای شهروندی ضروری است، دنبال کنید.

یکی دیگر از موارد ضروری در مورد این پروژه این است که در جدیدترین طرح خود از زمان ساخت و ساز در سال 2020 است. در صورت نیاز به طرح آپارتمان، لطفاً در مورد یکی از آنها از ما پرس و جو کنید. با داشتن سند مالکیت آماده نقل مکان در آپارتمان، تنها طرح پرداخت ساده شده باقی می ماند.

این پروژه با یک برنامه پرداخت انعطاف پذیر برای کسانی که قادر به پرداخت نقدی نیستند ارائه می شود. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که 50 درصد پیش پرداخت را بپردازند و بقیه را می توان در مدت 2 سال (24 ماه) تسویه کرد. آیا این ساده و مستقیم نیست؟ حال بیایید در مورد وجود امکانات اجتماعی در  داخل پروژه صحبت کنیم. برای دنبال کردن به خواندن ادامه دهید…

خرید ملک در کادیکوی

تسهیلات اجتماعی – خرید ملک در کادیکوی استانبول

منطقه کادیکوی یک مرکز محبوب برای خانواده های با کلاس بالا و همچنین گردشگران از تمام گوشه های جهان است. منطقه کادیکوی به خاطر سطح بالای اعتبار شهرت دارد. همچنین چشم‌اندازهای عالی از دریا و همچنین خیابان بغداد را ارائه می‌کند که شما را عاشق این مکان می‌کند. در زیر امکانات اجتماعی مرتبط با پروژه مورد توجه امروز ما آمده است.

پروژه دارای

⦁ سیستم امنیتی 24 ساعته راه اندازی شده است

⦁ مرکز بدنسازی برای بهبود تمرین بدن شما

⦁ چند استخر

⦁ فروشگاه های تجاری

⦁ برنامه های کاربردی خانه هوشمند برای دستگاه های آپارتمانی شما

⦁ پارکینگ مستقل برای هر آپارتمان

⦁ جدیدترین و معتبرترین خانه ها برای خانواده شما راه اندازی شده است

⦁ حمام ترکی و همچنین سونا و اسپا

خرید ملک در کادیکوی

مکان -خرید ملک در کادیکوی

وقتی از سایت پروژه صحبت می کنیم، در مورد منطقه ای معتبر صحبت می کنیم که میزبان خانواده های با کلاس بالا است. به عنوان یک سرمایه گذار یا صاحب خانه، به مکان هایی مانند پارک آزادی واقع در منطقه آسیایی استانبول دسترسی خواهید داشت. سایر پیوندهای این پروژه عبارتند از:

⦁ 5 کیلومتر نزدیک خیابان بغداد و محله

⦁ 1000 متر نزدیک ایستگاه متروی شهر، مرکز خرید آکاسیا در شهر استانبول و تونل اوراسیا.

⦁ 3 کیلومتر نزدیک بسفر استانبول

⦁ 1000 متر نزدیک موسسات آموزشی دولتی و خصوصی، کالج ها، مراکز خرید، رستوران ها، مراکز تجاری و سازمان های مذهبی مانند مساجد.

⦁ 1000 متر به سمت بزرگراه محبوب E5 و TEM

⦁ 30 کیلومتر به سمت فرودگاه کاملا جدید در شهر استانبول

⦁ این پروژه فقط در منطقه آسیایی شهر استانبول است

هر خدماتی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید در این جدیدترین پروژه در کادیکوی موجود است. در صورت نیاز به اطلاعات اضافی در مورد این پروژه، همین امروز با ما تماس بگیرید. یک قرار ملاقات با ما رزرو کنید و ما جزئیات دیگری از این پروژه را به شما نشان خواهیم داد. بیایید بلافاصله شروع کنیم.

خرید ملک در کادیکوی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ملک ، ساخت و ساز و سرمایه گذاری در ترکیه با مشاورین فارسی زبان ما در تماس باشید.

خرید ملک در کادیکوی  

نکات خرید ملک در ترکیه

حقوق و وظایف مشتری

دریافت شهروندی ترکیه

 

ارتباط با بخش بین الملل املاک ماکسیموس ترکیه

خرید ملک در کادیکوی