realestate all turkey
خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول 4.921.000 TL

بررسی اجمالی ملک

  • :قیمت: 4.921.000 TL
  • محل:استانبول کوچوک چکمجه
  • اتاق خواب:3
  • حمام و سرویس بهداشتی:2
  • اندازه:153 متر مربع
  • تعداد اطاق ها:3+1
  • شماره شناسائی:ista430d
Image 1
Image 2
Image 3
Image 4
Image 5
Image 6
Image 7
Image 8
Image 9

توضیحات ملک

خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول

خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول

اگر به دنبال آپارتمان فروشی در استانبول هستید، دیگر جستجو نکنید. جستجوی شما برای یک آپارتمان به پایان رسیده است. پس از بررسی پروژه های پیش رو در استانبول، با آپارتمان های ترکیه برای فروش در شهر استانبول مواجه شدیم. این پروژه در منطقه کوچوک چکمجه است که مانند یک معدن طلا برای سرمایه گذارانی است که مشتاقانه منتظر شروع تجارت پول زا مانند درآمد اجاره هستند.

صنعت املاک و مستغلات به ویژه در شهر استانبول در حال افزایش بوده است. این شهر دارای هنر و فرهنگی است که مردم را از هر گوشه جهان گرد هم می آورد. این شهر همچنین دارای فرصت های فانتزی است که بازدهی عظیم و همچنین ظرفیت نرخ رشد سهام را به همراه دارد. گاه به گاه متوجه شده ایم که افراد و شرکت های متمایز برای ارائه بهترین خدمات در مورد املاک و مستغلات در بازار با هم رقابت می کنند. بنابراین، بدون اتلاف وقت، بیایید به یکی از پروژه های امروز خود نگاه کنیم، یعنی آپارتمان های فروشی در کوچوک چکمجه در استانبول.

خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول

چه چیزی با این پروژه همراه است؟ در زیر، فضاهای موجود در پروژه وجود دارد که احساس کردیم شما را به زندگی ایده آل خود نزدیک می کند. این پروژه همراه با

⦁ آپارتمان 1 خوابه 1 سالن که 62 متر مربع است

آپارتمان 2 خوابه 1 سالن به مساحت 94 تا 128 متر مربع

⦁ آپارتمان 3 خوابه 1 سالن که 153 متر مربع است

آپارتمان 4 خوابه 1 سالن 222 تا 250 متری

اینها اتاق های بزرگی هستند که مناسب خانواده کوچک و متوسط ​​شما می باشند. آنها با قیمت های جذابی همراه هستند که قابل مذاکره است. بنابراین، می توانید بار مالی را بر شانه خود فشار دهید. حداقل پنجاه درصد پیش پرداخت را پرداخت کنید و مابقی پرداخت ها را ظرف چند ماه تسویه کنید.

خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول

جزئیات مهم –خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول

مایلیم جزئیات مهم مرتبط با این پروژه عالی در کوچوک چکمجه در استانبول را بدانید. اولین چیز این است که – این پروژه در یک مکان عالی در Kucukcekmece واقع شده است. این منطقه منظره بسیار خوبی به دریاچه دارد. این باعث می شود مکان ماجراجویانه تر به نظر برسد بنابراین روحیه شما را بالا نگه می دارد. صحبت از لوکس درجه یک و معتبر! اینجا جایی است که همه امکانات را زیر یک سقف خواهید یافت. البته، ما در زیر عنوان بعدی خود در مورد امکانات اجتماعی صحبت خواهیم کرد، پس با این مقاله همراه باشید.

این پروژه همچنین به خارجی ها این فرصت را می دهد که از طریق یک برنامه ساده به نام “شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک” ساکن ترکیه شوند. از این طریق شما فرصت اقامت در ترکیه را خواهید داشت و نه تنها اقامت بلکه به عنوان یکی از شهروندان ترکیه شناخته می شوید. همچنین نمی توانیم در مورد سند مالکیت آماده آپارتمان مسکونی شما صحبت نکنیم. آپارتمان های فروشی در Kucukcekmece که در استانبول است، دارای اسناد مالکیت آماده و واقعی هستند. اگر می خواهید از وب سایت های کلاهبرداری رها شوید، بهتر است به این وب سایت بمانید. همچنین این پروژه را به لیست آپارتمان های پروژه خود در استانبول ترکیه اضافه کنید.

قبل از اینکه در مورد امکانات اجتماعی و موقعیت پروژه به شما اطلاع دهیم، اجازه دهید این را به شما بگوییم؛ این پروژه به طور خاص برای درآمد اجاره و سرمایه گذاری پیشنهاد شده است. اگر دوست دارید طرح پروژه را ببینید، به سادگی از ما استعلام بگیرید و ما با کمال میل آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول

تسهیلات اجتماعی – خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول

این پروژه همراه با

⦁ سیستم امنیتی 24 ساعته

⦁ یک ایستگاه بدنسازی برای تناسب اندام کلی شما.

⦁ استخر سرپوشیده و فضاهای جلسه

⦁ مراکز خرید

⦁ سیستم های خانه هوشمند برای افزایش امنیت

⦁ جدیدترین و معتبرترین اقامتگاه ها

⦁ گاراژ پارکینگ بزرگ برای هر آپارتمان خانگی

چندین تسهیلات اجتماعی دیگر نیز در این پروژه وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر، برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید. ما پروژه را به شما نشان خواهیم داد و شگفت زده خواهید شد.

خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول

مکان – خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول

پروژه در واقع در;

⦁ مرکز شهر استانبول، یعنی منطقه کوچوک چکمجه.

⦁ 2 کیلومتر نزدیک کوچوک چکمجه و 2 کیلومتر نزدیک ایستگاه مترو.

⦁ 2 کیلومتر نزدیک به موسسات آموزشی دولتی و خصوصی، مراکز پزشکی، مراکز خرید و رستوران‌های شهری، مراکز تجاری و همچنین سازمان‌های مذهبی و بازارهای محلی.

⦁ 3 کیلومتر نزدیک بزرگراه اصلی یعنی E5 و TEM هر دو در شهر.

⦁ 5 کیلومتر نزدیک بزرگراه جدید فرودگاه استانبول

⦁ 30 کیلومتر به سمت فرودگاه کاملا جدید استانبول

⦁ پروژه نزدیک به اروپا است.

برای کاهش فرمول پیچیده جستجوی ملک در استانبول، به سادگی این ملک را در لیست خانه های عالی خود قرار دهید. همین امروز با ما تماس بگیرید و قرار ملاقات رزرو کنید. کاوش و کشف بیشتر از آنچه پروژه ارائه می دهد.

خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ملک ، ساخت و ساز و سرمایه گذاری در ترکیه با مشاورین فارسی زبان ما در تماس باشید.

خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول  

نکات خرید ملک در ترکیه

حقوق و وظایف مشتری

دریافت شهروندی ترکیه

 

ارتباط با بخش بین الملل املاک ماکسیموس ترکیه

خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول