realestate all turkey
آپارتمان فروشی در ماسلاک استانبول 10.389.600 TL

بررسی اجمالی ملک

  • :قیمت: 10.389.600 TL
  • محل:استانبول ماسلاک
  • اتاق خواب:3
  • حمام و سرویس بهداشتی:2
  • اندازه:272 متر مربع
  • تعداد اطاق ها:3+1
  • شماره شناسائی:ista406d
Image 1
Image 2
Image 3
Image 4
Image 5
Image 6
Image 7
Image 8
Image 9
Image 10
Image 11
Image 12
Image 13
Image 14
Image 15
Image 16

توضیحات ملک

آپارتمان فروشی در ماسلاک استانبول

آپارتمان فروشی در ماسلاک استانبول .ملکی که ما معرفی می کنیم خیره کننده است و با جدیدترین فناوری ها طراحی شده است که اقامت راحت در خانه را برای بسیاری از افراد تضمین می کند. املاک ماکسیموس مفتخر است که این آپارتمان های مسلک استانبول را برای فروش به شما ارائه نماید.

طراحی ساختمان نفیس و شیک با سبک های مختلف است. علاوه بر این، دارای مصالح ساختمانی با کیفیت عالی است که چندین برابر بیشتر از مسکن معمولی هزینه دارد.

این پروژه شامل انواع آپارتمان های زیر می باشد:

آپارتمان 1 خوابه 1 سالن، 64-100 متر مربع.

آپارتمان 2 خوابه 1 سالن، 118-132 متر مربع.

آپارتمان 3 خوابه 1 سالنی 158-272 متر مربع.

آپارتمان 4 خوابه 1 سالنی 201-332 متر مربع.

آپارتمان فروشی در ماسلاک استانبول

ویژگی های آپارتمان فروشی در ماسلاک استانبول

یک استخر شنا برای بزرگسالان و کودکان.

سالن تناسب اندام، اتاق پیلاتس، و اتاق یوگا.

اسپا، سونا و حمام ترکی.

یک لابی و منطقه تفریحی

سرویس نگهبانی 24 ساعته.

فروشگاه های خرید

سیستم های خانه های هوشمند که از طریق یک برنامه قابل مدیریت هستند.

· یک فضای پارکینگ ماشین خصوصی برای هر آپارتمان.

آپارتمان فروشی در ماسلاک استانبول

امکانات و مکان های آپارتمان فروشی در ماسلاک استانبول

این آپارتمان ها نزدیک تر به ایستگاه مترو واقع در مسلاک استانبول ترکیه هستند. پل معروف بسفر استانبول حدود 4 کیلومتر با آپارتمان ها فاصله دارند.

تنها 1 کیلومتر پیاده روی طول می کشد تا به مدارس خصوصی و دولتی، دانشگاه ها، بیمارستان ها، مراکز خرید، هتل ها، مراکز تجاری، بازارها و سایر امکانات اصلی که آپارتمان ها در اطراف آن ساخته شده اند برسید.

در نزدیکی بزرگراه های اصلی، بزرگراه های E5 و TEM در استانبول، حدود 10 کیلومتر فاصله قرار دارد. بنابراین، یکی از مسیرهای حمل و نقل اصلی است که می توانید در این منطقه به آن دسترسی داشته باشید. در مورد حمل و نقل اصلی صحبت می کنیم، اگر به دنبال فرودگاه هستید، فرودگاه استانبول در فاصله 25 کیلومتری قرار دارد.

یکی از دلایلی که انتخاب مورد علاقه مردم است این است که در سمت اروپایی استانبول، ترکیه قرار دارد. راهی برای رسیدن به آنجا به این معنی است که ایستگاه های حمل و نقل در جلوی پروژه هستند.

اطلاعات بیشتر درباره پروژه آپارتمان فروشی در ماسلاک استانبول

این پروژه دارای گزینه های اقامتی برای خانواده هایی است که به دنبال خانه های مقرون به صرفه و مجلل در ماسلاک هستند. اگر خانواده ای هستید که می خواهید در یک آپارتمان بزرگ زندگی کنید، این ملک مناسب شماست.

همچنین یک حمام ترکی و یک باشگاه ورزشی نیز در محل وجود دارد که مطمئناً آسایش و راحتی را به زندگی روزمره شما اضافه می کند. علاوه بر این، این پروژه با در نظر گرفتن امنیت طراحی شده است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که خانه شما توسط پرسنل امنیتی حرفه ای 24 ساعته محافظت می شود.

هر کدام از آپارتمان ها دارای ورودی و فضای گاراژ متصل (با دسترسی مستقیم) می باشد. علاوه بر این، آپارتمان ها دارای فضای داخلی باکیفیت هستند که طراحی معاصر را با عناصر سنتی مانند ستون های زیبا ترکیب می کند.

این ملک در یک مکان معتبر و امن در استانبول قرار دارد. یکی از دلایل آن داشتن زمین بازی کودکان و رستوران با دسترسی مستقیم به خارج از ملک است.

در ماسلاک، تقریباً همه انواع رستوران ها و بارها را می توانید پیدا کنید. زیرا مرکز برخی از بهترین مغازه ها، کافه ها و رستوران های استانبول است. این منطقه همچنین دارای سفارتخانه های بسیاری مانند سفارت عربستان سعودی، سفارت سوریه و حتی سفارت آمریکا است.

تمام امکاناتی که در اینجا از آن لذت خواهید برد، مانند رستوران ها، سالن های ورزشی، و فروشگاه ها در چند دقیقه پیاده روی هستند. اگر بخواهید با وسایل نقلیه عمومی به آنجا برسید، از میدان تقسیم حدود 30 دقیقه راه خواهید داشت.

کلمه پایانی

این یک فرصت سرمایه گذاری عالی برای سرمایه گذارانی است که به دنبال درآمد بالا از اجاره هستند. این ملک در مرکز شهر واقع شده است. این یک مکان ایده آل برای تجارت یا سرگرمی یا هر دو است. این یک ملک عالی برای یک کلاس تجاری یا یک دفتر است. این ساختمان با پیشرفته ترین تکنولوژی ساخته شده است و مجهز به فضای پارکینگ، استخر شنا، سالن بدنسازی، اسپا و رستوران و امکانات درجه یک است.

 

آپارتمان فروشی در ماسلاک استانبول

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ملک ، ساخت و ساز و سرمایه گذاری در ترکیه با مشاورین فارسی زبان ما در تماس باشید.

آپارتمان فروشی در ماسلاک استانبول  

نکات خرید ملک در ترکیه

حقوق و وظایف مشتری

دریافت شهروندی ترکیه

 

ارتباط با بخش بین الملل املاک ماکسیموس ترکیه

 

آپارتمان فروشی در ماسلاک استانبول